händelselös resumé av helgen

Ännu en trevlig helg som tagit slut, men och andra sidan är vi närmre nästa helg än vi någonsin varit.
Ifredags var jag hemma i edsbro vid halv fem, den eftervarande 1,5 timmen ägnades åt att försöka få tag på lite bilder från bandcampus eftersom att skivanmed bilderna jag lämmnat in till "kåranen" hade försvunnit, när man väl fått tag på bilderna gjorde lagen om all djävlighet allt för att krångla till det då vårat internet ständigt tappade anslutning och bildredaktionens mail på kåranen inte kan ta emot bilder, priceless. Blev en tur i till Zara och bror på kvällen. ganska skönt!
Lördag blev klippning och en sväng ut till lohärad för att hälsa på bönderna och sen melodifestival i häverödal, melodifestivalen som för övrigt är de sämsta skit som finns, men det säger vi inte till någon eftersom jag tittade.

Söndag till Ikea,uppsala, med mor och far och sedan Beck-tittar-kväll hos calle. Idag blev det en sväng till uppsala igen men i helt andra ärenden.

Kväll ska jag försöka laga en kasslergratäng att imponera på mor och far med, sen måndagsmys med Jenna.

Imorgon bär det av mot Tuna igen men först ett litet stopp i Solna hos farfar.

SooLong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0