roten till allt ont

Jag fick en komentar från en anonym person i mitt tidigare inlägg om blondinbella som löd:
" Nillegubben, enda anledningen till att man stör sig på Blondinbella är hennes uttalanden som har gjort, tex att vissa människor inte borde klassas som människor, vissa som tex inte klär sig rätt eller liknande. Detta, och bara detta, gör henne värd att störa sig på. Sen att hon kanske är driftig och duktig, låt gå. Pusskram"

Jag skulle absolut vilja se eller höra detta uttalande. Jag tror faktikst inte på det. Så du anonym, du kan väl komentera detta inlägg med en länk eller källa så jag också får se vad det är som stör så =)

Kommentarer
Postat av: ceciiliia.blogg.se

det är jill som skrev den kommentaren :D jag vill också höra/se det uttalandet //cissie

2009-01-18 @ 10:31:36
Postat av: Anonym

men nille, jag skrev ju att det var jag, eller ja, jag skrev adressen till min blogg iaf :)det var länge sen, jag läste det i nån tidning. Men självklart, man ska inte tro allt man läser eller ser. trodde bara mer på det eftersom jag hörde att flera andra hade hört liknande saker. Men men, jag känner inte för att bry mig så mkt. Jag ber om ursäkt för min inskränkthet, ska försöka vara mer öppen efterhand. Puss

2009-01-18 @ 19:40:16
URL: http://jillsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0