Det här förbannade jantelagslandet

I blogg efter blogg går det att läsa om folk som följer Let´s dance av en enda anledning( och ínte som så många andra som gör det för nöjes skull) att se BlondinBella skämma ut sig och göra bort sig. Ursäkta men vad är ni för jävla människor?
 
Det finns inte mycket i den här världen som gör mig så förbannad som avundsjuka. Nu menar jag inte att ni vill se henne göra bort sig på grund av avundsjuka men kan ni då berätta varför ni ogillar eller som vissa till och med påstår hatar den här 18-åriga tjejen från sthlm.

Börjar man prata om henne så är det ofta någon eller några som börjar prata om sitt ogillande om henne, men hur kommer det sig? vad är det med henne som får så många att helt plötsligt få massor av energi som blir nån form av hat mitt i mörka januari?

Jag är absolut inget big fan av blondinbella, men och andra sidan ingår väl inte jag som 20-årig fd dödgrävare i hennes målgrupp? Men det kan jag säga jag skulle inte lägga ner så mycket energi och störa mig på någon jag absolut inte har någon relation.

Lägg ner den tiden och energin på saker som ni egentligen bryr er om, kankse vänner,familj elle rkanske fiender.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nillegubben, enda anledningen till att man stör sig på Blondinbella är hennes uttalanden som har gjort, tex att vissa människor inte borde klassas som människor, vissa som tex inte klär sig rätt eller liknande. Detta, och bara detta, gör henne värd att störa sig på. Sen att hon kanske är driftig och duktig, låt gå. Pusskram

2009-01-17 @ 10:28:05
URL: http://jillsans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nillegubben, enda anledningen till att man stör sig på blondinbella är hennes uttalanden som hon har gjort, tex om att vissa människor inte skulle klassas som människor och diverse. Detta, och bara detta, gör henne klassificerad att få störa sig på. Sen att hon är driftig och duktig, låt gå, det är hon. Pusskram

2009-01-17 @ 10:53:28
URL: http://jillsans.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojoj, nu blev det visst upprepade kommentarer här :)

2009-01-17 @ 10:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0