Tisdag

Fromm,fromm,fromm..
en mycket intressant man, även han dog men lyckades prångla ut n bok som vi stackars studenter måste ta oss igenom...

Idag känner jag mig faktikst ganska utvilad för första gången på ganska lång tid, vilket är perfekt efter som det är stora pluggdagen idag. om 40 minuter går tåget till Västerås, hem till calle och göra seminarieuppgiften och lite anats smått och gott.  måste komma ihåg och låna Calles stämmdosa eter som jag lyckades tappa gitaren i backen så stämskruvarna inte sitter som dom ska. Sen ska jag försöka få tag på Blossas års-glöggsamling om den inte hunnit tagit slut sen tillbaka till Tuna och gymma vid fem.
Lat man dör långsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0