Mandarito

Ojoj mycke trevlig helg faktikst!
Calle var inneboende fredag till Måndag, Halloween-sittning, och bakis-dag han med en hel del. :P
Kommer väl upp lite bilder så ni får se hur vackra vi var i lördags!


Ikväll har jag mest varit frustrerad över att internet inte funkade, tur att Jenna ringde och förgyllde kvällen iallafall.=) I helgen är det ett år sen vi träffades i lohäradsbastun :P och vad händer i helgen, jo bastubad i lohärad, kan det passa bättre? Bastubad tilhör ju en av mina böjelser så det ska bli kul :)
apprå på böjelser...
Köpte ett gäng madariner på vägen hem från skolan ikväll och satan så goda, jag kan helt enkelt inte sluta äta.. men jag måste annars tar dom ju slut och då finns det inga kvar till imorron, iofs skulle jag ju kunna köpa nya...
Nej nu börjar Prison break igen!




Kommentarer
Postat av: Jenna

Det var du som förgyllde min kväll gubben, vad skulle jag göra utan dig? Kyssar

2008-11-04 @ 16:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0