Vilken dag är din Dolmiodag?

Nu sitter jag här idag igen med min middag, som åter igen består av min egenlagade dolmioköttfärsås och råris, det roliga är att köttfärsen  luktar sjukt gott men inte smaka någonting. men men jag har tid att lära mig det här med matlagning, faktiskt ser jag väldigt mycket framemot den dagen då jag sitter i en egen lägenhet och får bestämma helt själv när, var och vad jag ska laga för mat, men om några månader är det verklighet!

Idag fick jag cykla till jobbet efter som bilen var på verkstad, men faktiskt så ska jag börja cykla oftare ne rtill jobbet för man kommer verkligen igång på morgonen av det!

Idag har arbetsdagen istörsta hand handlat om gräsklippning och fixande inför morgondagensbegravning, det blir jordbegravning och det ska bli intressant och se om det kommer folk och kollar hur vi gör då vi lägger igen graven efter gårdagen repotage i "Uppdrag granskning" där de visade hur man vid en gravfyllning krossar locket på kistan med grävmaskinen, man visade också att detta "beteende" var utbrett över landet, jag kan försäkra att det inte går till så på kyrkogårde i Edsbro. Döden handlar om rest in peace och precis så ska det också vara.

Så fort jag har fått i mig all den ljuvliga maten så ska jag hoppa upp på cykeln och ner till Gården och jobba med Anders.

Imorgon ser jag fram mot ett oerhört efterlängtat bastubad tillsammans med många goda vänner, kanske ses vi vid Fyrsjöbastun i lohärad runt 20:00.. Vem vet! ;D

Dagens P.S: Att beställa systemvarorna direkt på affärn! Greeeeejt de ju!

image51

Kommentarer
Postat av: Karin

nämen hoppsansa, snygg eld du har där på bilden! kan det möjligtvis vara fläderbuskar? ;)

2008-05-09 @ 18:05:26
URL: http://ksandberg.blogg.se
Postat av: Denise

Tack :)
Ja jag är lärling på salongen nu :)

2008-05-12 @ 13:52:57
URL: http://naztysbunny.blogg.se
Postat av: veronica aka lilleman

NIKLAS!!! Herregud va de va längesen! Kan du gå på systemet med mig? Ja har inte vågat mig in dit än! :D å då fyllde ja ju ändå år 31 mmars för de hade ju du glömt för inte fick jag ett endaste grattis från dig! Å dig ska man kalla vän:) puss puss

2008-05-12 @ 17:06:58
Postat av: KAARIN

haha jaa, så sant så! och en som kör dissen och vänder ryggen mot kameran. ;)

2008-05-13 @ 16:22:38
URL: http://ksandberg.blogg.se
Postat av: veronica aka lilleman

Ja jag har bytt nr.. Men nu
har mobilen slutat funka men så fort den funkar så skickar ja nr till dig min vän:D

2008-05-13 @ 19:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0