Levande charader

Den här helgen innehöll väldigt mycket konfirmation, McDonalds besök, Arja sajoma och Schlagerskav.

I fredags efter jobbet var det barta in i duschen på med kostymen och iväg mot Lohärad för att plocka upp Calle och Loman för att forsätta mot Estuna för fotografering och konfirmand-avslutnings-kalas.
Kvällen var riktigt kul, grillning, något försök till fem-kamp urartade sedan i ett vattenkrig som var hårfint nära att leda till ett tredje världs krig.

På lördagen så avr det först Konfirmation i Söderbykarl där vi sladde in ungefär en kvart innan vi skulle börja skönsjungande tillsammans med Arja Sajoma.
sen Lunch McDonalds.
Ut till Estuna, Massor med folk, Jag gör debut som utdelare av nattvardsvinet, förutom att någon först stal hela kalken och att jag nästan snubblade gick det väldigt bra!

På kvällen åkte calle och jag till häverödal för att njuta av Eurovision Songcontest.. mmm jaa  nu ska jag inte prata speciellt mycket om det mer än att Jag har fått en helt ny syn på fransmän och Björn Gustavsson Fanns där precis när hela svenska folket behövde honom, "Hola Belgrad!"

Söndag konfirmation Lohärad, nattvardsutdelare igen, gick utan problem, in till mcDonalds, in på flygis för att köpa något åt mamma, hem lämna blomman till mamma och sen ner till kyrkan för den sista konfirmationen. Nattvardsutdelare igen, gick väl ganska bra fram tills at calle råka armbåga mig lite så jag spilde vin på skjortan men men sånt får man ju ta :P
Skjussade (släng in kommetarer hur fan man stavar det där ordet som jag aldrig lär mig) hem calle, Loman och Linnea. henne som jag inte sett på 750år för övrigt. När jag släppt av henne och sagt hej då och tänkt att det antagligen kommer ta yttliggare 200 år innan man ser henne igen och kommit ända hem upptäckte jag att jag allt det där tunga i mina fickor visst var hennes. Så efter middagen när jag skulle åka till Jenna så åker jag förbi Sbk igen och lämnar henne mobil, kamera och kortcase, och då blir det sådär konstigt eftersom man tänkt att man inte kommer se varandra på jätte länge och det bara tog en timma.. aja hursomhelst :P så åkte jag via älsmta till häverödal, kul att åka nån väg man inte prova, vissrligen 4ggr längre men jag har ju knappt åkt bil i helgen så det var ju skönt!

Hos Jenna käka vi rabarberpaj och kollad epå tv, inget speciellt att kolla på igår men var skönt att bara sitta och mysa efter den här helgen =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag måste säga att det känns sorgligt att vi tror att vi inte kommer ses på typ 200 år. det är ju bara att ringa ju! eller ta en tur förbi mc donalds där lär ju jag hänga hela sommaren ;D MIN SKOLAVSLUTNING NILLE och övertala Anders om den 10:e istället :)

2008-05-26 @ 21:30:54
URL: http://linnea07.blogg.se
Postat av: linnea igen

skjutsade Niklas, det är iallafall vad jag har lärt mig. fast nu när jag skrev det såg det asfult ut. men det ska vara skjutsade! :)

2008-05-26 @ 21:56:01
Postat av: joanna

linnea har rätt med skjutsade.
och så ska det vara saijonmaa också. jag har alltid haft en naturlig fallenhet för finska tror jag.

2008-05-27 @ 16:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0