Gudsvälsingelse på födelsedagen

Idag har jag haft begravning och i när allt var i ordningsställt i kyrkan och det var 45 minuters väntan till de anhöriga skulle komma till kyrka bläddrade jag igenom de vykort man kan köpa i kyrkan tillsammans med Killen från begravningsbyrån. Det fanns alla möjliga kort med bilder på jesus & Co men sen hittade vi också födelsedagskort och ett av dem med texten "Gudsvälsingelse på födelsedagen".
Jag ska köpa upp samtliga av de korten så jag kan skicka till nära och kära då de fyller år! :D

Sitter nu helt slut efter dagensgravgrävning och käkar makaroner och nån form av oidentifierbart kött, ska sen ut och hjälpa far med att trava ved, woohoo.. sen ska jag fortsätta med mitt härliga arbete om kina som ska vara klart i april.. ja som ni förstår har jag ganska bråttom, så vet ni nått om kina så skicka en kommentar, hittils vet jag bara att dom äter hundar.



Daghens bästa låt: Välgärningar & illdåd - kent
Dagens bästa mat: Flygfyrens räkpasta, riktigt god faktiskt!

image54


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0