kentmix by Linnea och Nille

Dom skriker och flyr i en mardröm igen

Och på håll såg jag ljusen dö i dimman

när allt är borta har du potential

En svår situation, ja visst

bara sånt som man kan mäta kan jag förstå

Som gravitationen, nåt vasst


Din bästa vän är elektricitet

Det räcker med en gnista ett bloss

kan inte låta bli att le


du är värd att dö för

jag är din jag är bara din

ljug för mig, ja ljug för mig

när idag blir igår kommer du att älska mig då

Visst känns det som att kärleken väntar


det spelar ingen roll om du håller mig hårt

du rör min kind så jag förstår


Kommentarer
Postat av: linnea

jag är riktigt himla nöjd med oss själva. Det blev riktigt bra och en bra uppvärmning för i morgon ;)

2008-03-06 @ 20:42:09
URL: http://linnea07.blogg.se
Postat av: Karin

duktiga ni är då! inte långt kvaaaaaar nille :D:D:D:D:D

2008-03-06 @ 22:28:56
URL: http://ksandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0