the dark knight

Igår jobbade jag ör första gången efter semestern, punka på kärran inbrott hos hyresgästerna är bara två av de saker som förgyllde denna hektiska dag som tur hade jag Lomn hela tiden vid min sida..
Efter jobbet åkte vi ner och badade i gisen,första gången där i år, riktig skönt!
 påkvällen var det bio  dags och jenna hade bokat biljetter till loman,mig och  henne. Vi åkte kankse in lite väl tidit men i lagom tid för att köpa ungefär 1,5 kilo godis och massor med popcorn. Vi skulle se Batman-The dark knight, Sjukt bra film! faktikst den bästa film jag sett i hela mitt liv! Kommer garanterat följa me Calle och se den på bio igen! har du inte sett den? Skynda dig och gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0