Summercold

nu har jag drabbats av det mest meningslösa i hela världen, blivigt förkyld på sommaren, förkyld är man ju när det är kallt ute!
Det som är extra jobbigt just nu är att jag inte kan vara borta från jobbet heller.. ojoj vad det är synd om lilla mig!
Fast i måndags skaffade jag mig en helt underbar bärbar dator så nu ligger jag här nedbädad i sängen och kan logg lysnna på musik och surfa runt utan att ens behöva resa mmig ur sängen, great!
Så nu ligger jag här och tröstäter lite godis,lägger in bilder och väntar på att Jenna ska komma hit och pyssla om mig. =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

stackarn. själv är man pigg som en nötkärna. eller inte, jag är tröttast i världen. ge mig sommarlov.

2008-07-31 @ 18:59:04
URL: http://linneanarhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0