semester semseter semester

Ja mina två veckors semester börjar liksom ta slut redan nu..

Första veckan tillbringade jag tillsammans med Jenna dryga 80 mil rakt upp och en bit åt vänster bland fjälltoppar, renar och kåta samer same kåtor. Helmysig vecka som tillbringades inne en hel del pågrund av att vädret bestämde sig för att aldrig bestämma sig. Även om det kom en del regn som hade vi en hel del fint väder också så det blev både fiske, vandring och upptäcktsfärder.

Vecka två har hittils tillbringats hemma hos Jenna.
I förrgår kom Jenna klasskompis från elin och hälsade på till idag, och vi har solat och badat på dagarna och kollat på film på kvällarna skulle man kunna säga. Mycke trevligt!

Jag har även den här veckan lyckat bränna mig ordentligt i solen och läst ut en trevlig bok om "kent"


Imorgon är det elmstanatta som gäller! Woohoo vad tiden går fort när man slutar tänka efter!

Vi checkar väl in i "Pensionat Loman" runt 18:00 för att sedan göra byn osäker! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0