*pip* "Nu kan du vända blad"

Gott nytt år!

Det känns nästan lite tråkigt att lämmna 2007 bara sådär, det året som verkligen bjöd på allt, ett fantasiskt år som hela tiden överträffade sig självt!

Men å andra sidan finns de väldigt mycke som talar för att 2008 kommer bli minst lika bra,

Januari: Idre
Mars: Kent i Gävle,
April: 20-årsdag och skidsemester.
Juni: eventuellt  hultsfred, midsommar i dalarna(?)
Juli: Piteå
Augusti: Notthingham.
September: Blir det troligtvis flytt hemifrån till Eskillstuna, Västerås eller Uppsala.

, jag har en känsla av att det precis som 2007 kommer dyka upp massor av galna oplanerade upplevelser hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Karin

haha åååh.. så långt tänkte inte jag!:P
men gott nytt år på dig med :D:D

2008-01-02 @ 17:55:37
URL: http://ksandberg.blogg.se
Postat av: Linnea

alltså, jag veet.. och jag ska göra det, när jag kommit på hur man gör ;D

2008-01-03 @ 15:20:23
Postat av: Betty.

Världens världens bästa år.
TACK för en himla massa, Hans-Nickiz.

2008-01-05 @ 23:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0