Monterat nyårslöfte

Idag efter jobbet var det dags att packa upp det där stora paketet som stod i källaren. I paketet fanns den spinningcykel som ska göra beach-08 till mitt kungadömme.

Så upppackiteringen började och jag började fundera på om man överhuvudtaget skulle kunna få ihop nått som stod upp av alla de där delarna, men räddningen kom!

En super utförlig och idiotsäker beskrivning.
image33
"Ehum.. sådär ja.. den lilla rackarn ska kankse sitta där och den här delen behövs nog inte.."

Efter ett tag började de se riktigt riktigt bra ut faktikst..
image34

Fast vänta lite nu, är det inte nått konstigt med de främre stödet?

image35
Jo men titta, dem där "fötterna" borde kanske sitta på undersidan?
Jag undrarde lite vad dom hade för funktion, synd att jag dragit åt muttrarna lite för bra bara.

Tillslut lyckades jag få alla bitar på plats(rätt plats?) tyvärr kund ejag inte provcykla ikväll eftersom jag är lite förkyld *hosthost*, men när jag väl kommer igång kommer troligtvis denna blogg formas till någon form av multisports blogg, vi får väl se!
Nu ska jag lägga mig och se idrottsgalan och käka chips.

Kommentarer
Postat av: karin

hahaha, med ölen i bakgrunden låter din multisports blogg-idé lysande ;)

2008-01-14 @ 22:44:55
URL: http://ksandberg.blogg.se
Postat av: linnea

Braaa! eller bra & bra. då vet jag iallafall vart dom tog vägen :P & lycka till med den där cykeln, jag kommer tro på att du använder den när jag får se ett bildbevis ;D

2008-01-18 @ 12:18:55
URL: http://linnea07.blogg.se
Postat av: Jesper Johansson

Tjenare Niklas!
Får du ihop cykeln?

Om inte, hör av dig till Jesper Johansson kyrkogårdschef med massor med ansvar i Orsa!

2008-01-18 @ 21:44:47
URL: http://multisport.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0