Vem är årets julvärd 2008?

En tanke slog mig igår, vem är det egentligen som ska vara årets julvärd på svt?
Visst det finns inget jag bryr mig mindre om, men kunde ändå vara kul att veta vilket spår svt vill försöka använda sig av för att försöka nå så många licenssmitare som möjligt genom att profilera sig som ett tv-bolag som visst kan leverera.

Vi hade Lotta bromér första året efter Mr Christmas himself, Arne weise. Sen hadde vi hon Blossom, vet inte om man vill försöka nå ut till alla morotsknaprande "du är vad du äter även på julafton"-tittare, jaa det funkade åtminstonde inte för mig, året efter hade vi väl barfota Ernst, man ville väl försöka nåt ut till en större publik då, och även följa

heminredningstrenden och fånga upp kvinnor över 38 som envisas se nått i hans personlighet som ingen annankan förstå. San hade vi den där tv-huset-tanten som jag aldrig vet vad hon heter. Antar att hon inte gjorde nått större intryck på mig heller. Frågan återstår, Vem är årets julvärd 2008? Vilken publik vill man vinna i år? Vad blir temat?

Jag har ett tips, Byt inte julvärd varje år, att det funkade så ba med Arne var för att att an var en mysig gubba som satt där år, från år från år.. Det är vad svenskarna vill ha, sama sammasamma vi är ju livrädda för förändringar, och kan ni inte hita någon som vill offra den mest uppschasade dagen på året för att jobba och tjäna hur mycket som heslt, ring mig eller kör ett inspelat avsnitt med Arne.

Kommentarer
Postat av: tomten

Lasse Kronér - årets julvärd

2008-12-10 @ 23:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0