Pagoden Tunas svar på The Grudge

Då börjar klockan närma sig halv ett.. igen.
Det snöar, och imorgon ska jag åter igen möta mina fiender, min hyresvärd(Pagoden), för  ännu en dust om när jag kan få tillgång till den nya lägenheten. Får jag inte de imorgon nu då varnar jag folk för att på något sätt kontakta mig, jag har en känsla av att jag kan vara något labil.

Jag har varit 4 gånger till områdeskontoret och två gånger på huvudkontoret, hela tiden säger dom nya saker och då blir jag ganska frustrerad och de ganska krångligt att planera en flytt. Jag menar det är inte bara att "Flytta". alla turer hit och dit kan innebära att jag kommer sitta i min lägenhet från lördag till måndag utan el. Kan ju bli intressant, eller var tror ni? ;)

ikväll har jag packat och pratat med Jenna. Vi har från att bestämt attt inte köpa julklappar till varandra nu bestämt att vi ska göra det.  hur svårt som helst, vad köper man till den person som betyder mest i hela världen? Crap!

Julen handlar alldeles för mycket om att man ska köpaköpaköpaköpa, spendera pengar på julklappar,julkort,julpynt och allt annat skräp som man om några veckor knölar in i förrådet.
nej det var bättre när man var liten bara fick saker.

Ikväll kollade vi på The Grudge(Stavning?) jag är inte den som blir rädd av skräckfilmer, MEN när dom ska hålla på att hoppa fram helt plöstligt, Jag blir tokig! Det värsta jag vet! jag skulle sova tidigt ikväll men jag är så uppe i varv nu så jag ska nog gå och skruva isär mitt köksbord.(för er som började läsa i slutet av inlägget förstår jag att isärskruvandet av köksbordet verkar aningen... sjukt.)

natti natt darlings!

P.S Tomten hade tydligen Googlat bättre än jag, lasse kronér är julvärd 2008, Bra val SVT Alla föräldrar och äldre syskon förösker intala sig att det faktiskt finns julkänsla i att titta på lady&luffsen precis som de senaste 30 åren.  och alla under 12 kommer sitta och spela senaste versionen av WoW som alla andra år, härligt med traditioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0