Walk Idiot, WALK!

Nu börjar jag få lite små koll på läget tror jag! aja jag har inte bråttom det får ta den tid det tar att få ordning i lägenheten =)
den där magnifika middagen jag pratade om slutade i en big tasty meny nere i parken vid ån, men det var jag fan värd! :P
efter två timmars promenad och inköp kom jag tillbaka till lägenheten och fortsatte sortera kläder och dona, det känns bra.  nerverna inför imorron börjar väl kännas lite men det ska faktikst med bli roligt! spännade att se hur det blir!
natii natt!

skalleper

Kommentarer
Postat av: karin

jaa herregud, tiden går så fort nuförtiden!;O hoppas du hittar några bra vänner där borta, vi tänker på dig här hemma iaf!:)

2008-08-26 @ 10:24:14
URL: http://ksandberg.blogg.se/
Postat av: karin igeeeeen ;D;D;D;D

har du kikat 360bilderna på kents hemsida förrsten? jag fick lite rysningar, för det var ju precis sådär det såg ut när man stod där och kikade ut över publikhavet och scenen :D

2008-08-26 @ 21:08:57
Postat av: Betty såklart!

mer, mer, berätta mer om ditt nya liv!

detaljerade beskrivningar av knasiga kurskompisar, galna grannar, vilse i eskilstunas skogar - jag kan knappt vänta.



lycka till med allt, och snart kommer jag och hälsar på! :)



















2008-08-28 @ 15:08:37
Postat av: karin

så underbara bilder!:)

haha det känns great! kan faktiskt inte bli bättre! igår var det utprovning och beställning av mössorna.. ;)

2008-08-28 @ 22:11:23
URL: http://ksandberg.blogg.se/
Postat av: Denise

Jaha är det på det viset, då kanske man ska våga sig ut lite oftare, men det är ju så sjukt läskigt om man tänker på alla baciller alla har som kan komma till mig!

Vi känner en tjej som jobbar på hudkällan i Norrtälje, Marika heter hon och är hudterapeut, superduktig! Men har du flyttat? Inte kvar i lilla Edsbro längre? :)

2008-08-29 @ 07:59:12
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0