Why so serious?

Då var helgen över igen då men den har ju vart hel trevlig så det gör inget alls! :)
Ifredags åkte då jag och jena ner till eskilstuna för att hämta nycklarna till lägenheten. Efter en gasnka lång och halvvilsen promenad hittade vi in till kontoret där vi hämtade nycklarna sen var det bara att traska vidate till Rådmansgatan 3B, mitt nya hem. En trevlig studentlägenhet som troligtvis varit hem för ett helt gäng med studenter före mig.
köket, matlagningsdelen
köket då, matlagningsdelen :) ojoj va mycke långkok det ska bli här!

hallen
hallen


Vi nöjer oss med dom två så länge, inte så överdrivet roligt med en massa bilder på en tom lägenhet, men inom kort kommer den fyllas med hemtrevlighet, de kan jag lova! ;)

I lördags jobbade jag sen åkte jag och Jenna ut till singöcamping där hennes familjredan var. dom hade tält men eftersom jag och jenna är förkylda så tyckte vi det var bäst att  hyra en stuga *hosthost*. på kvällen blev det bastu och havsbad helgött!
söndagen jobbjobbjobb, men på kvällen blev det bio med Loman,Linnea,Jenna och PaltCalle, vi såg den helt underbara Batman -The dark knight.

Kommentarer
Postat av: veronica

Snuskniklas!!! Hyra stuga, vare värsta ja hört!:D Åh jävlar i helvete.. du ska verkligen flytta.. Min bästa niklas i eskilstuna.. Vafan ska du göra där som du inte kan göra tex i Rimbo? E det <polishistorien som hägrar? kram kram

2008-08-05 @ 21:41:05
URL: http://ronkan.blogg.se/
Postat av: KARIN

men ojoj, här har man verkligen missat grejer minsann! :P

2008-08-08 @ 23:22:38
URL: http://ksandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0