Stockholm C - Eskilstuna C 08:50

Tänk vad roligt det faktikst är att gå upp tidigt när man har andra planer för dagen än att jobba! Idag ska jag och Jenna ner till Eskilstuna för att kola in och hämta nycklarna till min lägenhet! hur kul som helst faktiskt! Jag ska flytta hemifrån! Jag tar med kameran så det kommer bli en massa bilder tagna, slänger in några stycken så ni får se hur mitt grande the chatau ser ut, bra va?! =)

var hemma och fikade hos faster och farbror, så nu har jag prylar att fylla upp åtinstånde halva lägenheneten, tackelitack!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Niklas.... Ska du flytta?? Till Eskilstuna? Men Niklas.. Kan du verkligen göra så??? JAg vill inte det! Faktiskt inte! Vi har ju pratat 100 gånger minst om att träffas men aldrig får vi våra arslen ur vagnen och gör det och omm du flyttar till Eskilstuna så gör du det hela inte mycket lättare... Snälla Niklas säg att du inte ska flytta till Eskilstuna? JAg har bara missförstått allt eller hur? Visst? Kramar din bästa Veronica hela tiden!

2008-08-01 @ 17:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0