Jag flyttar nu, jag menar det jag flyttar På RIKTIGT! Vuxenpoäng Tjing tjing!

Så då var det dag, på riktigt, Nu flyttar jag! även om det inebär en kräftskiva och övernattning i skogarna utanför Örebro.
Jag har så sjukt mycket grejer som ska med, jag förstår inte vad allt kommer ifrån! jag har ju åkt ner med grejer två gånger förut och ändå är hallen helt full nu!
Förhoppningsvis har calles familj inte alltför mycket saker med sig så det mesta av mitt får plats =)

Känns ganska bra attäntligen flytta ner nu eftersom nu när alla grejer är borta såkänner jag mig inte riktigt hemma någonstans.
Nej måste hälla i mig lite blåbärssoppa och packa ner datorn innan Calle komer för jag har lovat Mamma matsson att vara starklar klockan 10:00.

Först att idag är dagen då jag flyttar hemifrån, den där dagen man drömt om en hel tonårstid "tänk när man får flytta hemifrån och ha en egen lägenhet"  Så här mycket vuxen poäng samtidigt känns nästan onyttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0