Inhabitant of Gnällbältet

Ja nu sitter jag här.
Calle och C:o lämmnade mig och Skalleper (min cykel) här för ungefär 4 timmar sen och aldrig har jag väl känt mig så ensam som nu...
Men det känns bra, lite ovant men vaddå det är mitt nya liv klart det är ovant!

Har börjat packa upp lite och försökt få lite ordning, elle rnej jag skulle göra det men sen var OS-avslutningen och ja ni vet hur det är. Sitte rnu och skriver en liten inköpslista på mat för kvällen, Falukorv och mos, p-mos såklart med tomater och gurka.. Inte så illa för en nybörjare va?

perfekt köpte en micro på Erikshjälpen igår, 140kronor rena fyndet! den var märkt med lappen "Denna vara är såvitt vi kan se helt okej! men vi kan inte garatera säkerheten" Hoppas inte tförsäkringsbolaget läser min blogg, då lär hemförsäkringen  öka en aning i pris!

Nu ska jag ut på gatorna i Eskilstuna och försöka med lite stadsvanding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0