My last day as teenager

Idag har jag mycket att göra, inte för att jag har mycket inskrivet i kalendern eller så utan för att idag är min sista dag i tonåren så jag måste passa på att göra sånt där som tonåringar gör.
Mina sju tonår har verligen bara flugit förbi, eller visst fan känns det länge sen man fyllde 13, och det har ju hänt endel sen dess också. När man stod där och var 13-14 och man tänkte på när man var 20 så tyckrte man ju att man var i stortsätt vuxen, när man ser på sig själv idag så känns vuxenheten en bit bort, men det är gansak skönt! :P

Bjuder på två snabba bilder från Idre idag!

image41
The nude troubadour


image42


Kaine pist-danzing


Kommentarer
Postat av: Denise

Hehe jag mailade med henne för hon skröt om att hon hade sett kändisar och då sa jag att jag såg mikael perbrandt i måndags och då sa hon det :P Så det var inte så att hon bara började prata om mig helt utan anledning bara för att jag är så jäkla känd tyvärr ;)

2008-04-24 @ 08:46:19
Postat av: karin

hihih först! men GRAAAAAAAAAAATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! kolla min blogg ;)

2008-04-25 @ 00:04:59
URL: http://ksandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0