En kaksäljande femte klassare V.S Nille 1-0

Nyss hände en sån där sak som liksom piffar till vardagstristessen lite.

Jag har nyligen kommit hem från jobbet och efter ungefär 6 timmars eldande luktar det inte hallontårta om jobbkläderna precis. Så jag slänger  av mig allt utom den första delen av understället den där delen som "andas", detta plagg är för övrigt bland det osexigaste någon kan ha på sig men som det skulle spela någon roll när man sitter och blippar vid datan.

Jag sitte roch kollar lite klipp på youtube när det knackar på dörren, ungefär en sån där knack som alltid Jenna gör, så jag hoppas snabbt ur stolen öppnar upp dörren och utbrister ett avfjolligt
-"Haaallluuu"

Nu är det inte Jenna som står där, nej där står en kille i typ 11 årsåldern me dcykelhjälm och tittar upp på mig..
-ehhh.. Hej, skulle du vilja du köpa kolor eller chokladflarn?

I vanliga fall hade jag sagt nått i stil med att jag har diabetes och löständer men jag blev så sjukt förvånad över att det inte varjenna som stod där, plus att förnedringen över att iklädd underställ och tjocksocker uppdragna till knäna frågar jag:

Har ni bakat dom själva? kakorna alltså?
-Ehh nej dom är..
- Aaa bra.. ge mig en låda..
-50 kronor, javisst,hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0