Yees! I one of you guys now! ;D

Hela tiden hör jag människor omkring mig prata om sina träningar, matchet, cuper, spinningpass, joggingturer, gympass.. blablablabla.. BLÄÄÄ!!
Det handlar inte om att jag ser ner på sportande människor, tvärtom jag beundrar dem!
Grejen är bara den att jag får någon form av prestationsångest, exempelvis en helt vanlig kväll:
MSN:

"En slumpvis utvald vän säger:
haha, jag med hur coolt som helst!
Nille:
Aa det måste vi göra om.
En slumpvis utvald vän säger:
Nej nu måste jag sticka på träning! Vi hörs! Tjiing!
Nille säger:
Japp hejdåhejdå!"

Några timmar senare loggar denna slumpvist utvalda vän in och är helt slut men glad efter en lång träning.
Vad har då lille Nille gjort under denna tid? Jo han har suttit i några vardagliga msn-konverstioner, ätit nån go macka, sett dubbelavsnitt av the simpsons samtidigt  som jag ätit nått gott igen kankse.. aa och så vidare..
Förstår ni då vilken ångest man får? :P

Idag tänkte jag "! Hur ska jag slippa sitta och tycka synd om mig själv?" Busenkelt! :D Jag sticker ut och springer!
Så nu sitter jag här som en av de duktiga och har tränat! Så ikväll kan jag kika på ett dubbelavsnitt av the simpsons, äta nått riktigt gott! ;D


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag är rädd att tränningsnarkomanen niklas (våren 07) är på väg tillbaka.... Stämmer detta!?

2007-09-04 @ 22:16:50
URL: http://martinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0