Dunkla tomrum

Söndagar börjas bäst med att först sova ut ordentligt, sen samtidigt som man äter frukost kollar man på en bra film.
Idag var det en sådan bra söndag.

Jag har vart och jobbat en sväng i Lohärad också, lite gravkoll som gick snabbt som attans vilket var synd eftersomman tjänar aningen bättre på just söndagar..

 Efter jag hade jobbat bestämmde jag mig för att besöka mitt förflutna innan jag åkte hem. Det blev visserligen en liten omväg men jag bestämde mig för att jag nu var mogen att göra det.  När jag kom dit insåg jag att inte mycket hade förändrats, eller jo massor egentligen men jag insåg att alla minnen inte fanns där utan att det faktikst är jag som bär dem med mig. Nu har jag varit där och känner att jag kan lämna det förflutna där det hör hemma, i det förflutna.

Hakunamatata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0