Carpe Diem

Imorse var morgonen jag vaknade, åt frukost och insåg att min förkylning faktikst begär några extra timmars sömn.
Imorse var morgonen Fredrik ringde och undrade om jag hade tänkt komma på mötet.
Imorse var morgonen jag försäkrade att jag redan var vaken.

Idag var dagen då jag lärde mig en massa saker om K.U.
Idag var dagen då jag fick frågan om jag visste att jag strax skulle ha en begravning.
Idag var dagen då jag tackade den svenska polisen för att det inte fanns några fartkontroller längs Lohäradsvägen.
Idag var dagen då jag lärde känna två väldigt trevliga grabbar.

Ikväll var det kvällen då jag åt både frukost,lunch och middag på Roni.
Ikväll var det kvällen då jag bara gjort saker jag verkligen känner för.

Idag har hösten visat sig från sin mest underbara sida, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0