wallace & Vomit

Hej det var länge sen man hörde ifrån dig, faktiskt så börjar man ju sakna dig lite nu. Vad har du haft för dig den senaste tiden? Hoppas allt är bra iallafall! Men ja, hör av dig sen.. eller.. nej juste, du finns ju inte.

Det finns helger(som förra helgen) sen finns det helger (som den här helgen).
Redan i fredags kände jag aningen ångest över att åtta timmar högskoleprov praktiskt taget skulle punktera hela helgkänslan. sen försökte jag tänka lite i andra banor, kankse blir det en möjlighet?

Nu blev helgen långt ifrån vad jag ens kunnat fantisera om, eller fanitisera är kanske inte riktigt rätt ord, jaja hursomhelst, när jag egentligen borde sitta i bilen mot norrtälje för att ska mig en framtid låg jag i fosterställning och stirrade ner i en hink..
sen feberdrömmar, migrän, yrsel, sen var det ett tortillaparty bakom min vedbod "nej vänta det var bara en av feberdrömmarna.." sen vaknade jag upp.. "Bonde söker fru" Det var söndag igen, "-Thanks Lord I surrvied this too"

Nu när man återställt vätske-och näringsbalans och känner att man faktiskt överlevt sin troligtvis första magsjuka på 10 år känns det ganska bra att det kommer bli en ny vecka redan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0