Shalom

Hösten är helt underbar och jag får uppleva den med dig,mig. Jaa kyrkogården är väl inte det bästa stället en dag då man törstar efter socialitet men då tar man och åker in till norrtälje och käkar lunch med fredik, mycke nice. En avocadosallad blev det, jag lever ett nyttigt liv som exempelvis ikväll när jag åt två härliga frukter.  Fast grejen med frukt är att det kan man ju äta hur mycket som helst av, men sen är det väl ganska nyttigt så.

Mitt gitarrspelande fick far för någon dag sen så just nu är det ackorden till "Glory" som håller på att sätta sig! :D
Imorron blir det jätte bergravning, sen fylla igen på det gammla klassiska sättet, med spade.
tar det inte för lång tid blir det eventuellt lite klädinköp, kände igår att någon ny tjocktröja skulle vara en bra grej.
Sen kommer datan imorron så äntligen ska jag kunna hålla på med bilder,musik och eventuellt lite video igen. Så kolla in Edsbro.bilddagboken.se  varje dag!

Vi syns i ditt kök!
//elliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0