femfemfemfem

Imorgon är det matteprov ,igen, jag som inte ens är i närheten av att ha gjort klart kapitlet,igen.

Idag har jhag vart sådär sjukt trött igen, hela kroppen liksom bara skricker efter att följa gravitationen och slänga sig ned på marken. Det som är jobbigast är att jag vet att jag måste jobba ikväll och efter det kan jag räkna matte, men eftersom att jag är så sjukt trött kommer det ju aldrig gå.

Om 14 minuter måste jag åka och innan dess ska jag ha ätit middag, duschat, hittat mina hemnycklar som varit borta sen i lördags(kan dom vara i lohärad kankse?) ja.. aningen lite småbråttom just nu men så blir det alltid, igeni,igen&igen

 


Kommentarer
Postat av: Lulle&Ewa

jag hoppas du klädde på dig också, innan du åkte till dina älskade barn.

om vi vill vara med på edbsro julmarknad så är det den första advent, snart kommer lappar om anmälan. du kanske kan meddela freddi eller ante när du pratar med dem.

2007-11-13 @ 19:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0