T20

Vissa dagar är vakum, man förstår knappt att det varit en dag. Man blinkar till och undrar vad som egentligen hände. Idag var det en sådan dag, Vad var det som hände egentligen?

Jag och Calle fick träffa Joannans tyskevän, sehr nett! fast av de bilder hon sett av oss tidigare och de hon kan ha hört får nog henne att tro att calle och jag är aningen.. ja jag vet inte och de intryck vi gav idag bekräftade nog mest de hon redan trodde ;P
bättre lycka nästa gång =)

Kent har turne i november, ska du också dit? Vi ses där!


Gute Nacht!
Jan Niklas Markus Johansson

Kommentarer
Postat av: Joanna

höbblehöbble,
när fixar man biljetter dit?

2007-05-09 @ 08:38:51
Postat av: Linnea

Men gud, jag vill gå på kent :)

2007-05-10 @ 11:58:51
URL: http://linnea07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0