sexte maj

Idag har det vart en bra dag, solsken, vänner, glass och maränger.



barn-och ungdomsdag i söderbykarl, jag kände redan när jag vakande i morse att idag kommer jag h kul, de har jag haft, Även om jag haft "humörsvängningar" vaddå vem orkar ligga på topp?;D

Dagen gick jätte fort men den va hur lång som helst, helknasigt jag vet =)

ikväll har jag vart ute och prövat "det nya" kamera läget.. gick väl inte så bra men jag fick en massa frisk luft.
jag borde plugga ikväll, nej.. jag SKA plugga ikväll.. Jag tycker det är roligt att plugga, ja de tycker jag.. verkligen!
Varför är det så svårt att ljuga för sig själv?

jaja de löser sig de där :)

tjiiing tjiing!
Niklas

Kommentarer
Postat av: Joanna

aaahahahaha, fyfan vad jag ser ut på den där bilden när man klickar upp den, bara för att det blir så skum upplösning. och vilken jäkla gaaang vi ser ut att vara alltså, vadfan har fredrik på sig liksom, haha :D

2007-05-07 @ 08:28:38
URL: http://joannawahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0