katten jansson har inte hittat sin jägermeister

Igår va det Valborg.
en väldigt bra valborg tycker jag.
Även om den va lite små stressig på dan.
calle och jag satte upp jätte fina "Joanna 18 år" lappar över halva Norrtälje så att ingen ska missa attvår käre vän fyller år! :P
Sen på eftermiddan åkte vi hem till joanna för att gratta och käka tårta. Calles och jag lyckades tydligen dyka upp sista och i vardagsrummet satt redan ett stort gäng människor som vanligtvis ocg trligtvis al´drig skulle befinna sig i samma rum i vanliga fall.. Men alla hade vi något gemensamt, nämligen Joanna som blev 18, Grattis!(om nu någon lyckats missa de ;P)

sen på kvällen va det norrtälje stad som gällde, en väldigt trevlig kväll måste jag säga, många trevliga människor, brasa, katten jansson, Milano, tulpaner, hamburgemeny, körskolan06-gänget, bananer, och kalla händer.

chipp chipp!
Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0