Fluffy- den snälla och glada

Skolsköterske besöket var visst inte i närheten av vad man kunde tro, i själva verket var inte ens skolsköterskan där.
hela grejen gick ut på att vi skulle ge varandra snälla komentarer. Inte visste jag att alla i min klas var "snälla&roliga" varje dag är en dag med ny vetskap.
jaja, jag börjar inte förrän 14:55, naturkunskap. Jag tror faktiskt inte att jag med min huvudvärk vill vetra varför kött byter färg då man steker det.

Go carten ikväll verkar ju bli inställd också, jaja bara den blir av snart så är jag glad.
Imorron är det Dagen D, då är det hårklippning som gäller, och jag hoppas verkliogen malin kan få någorlunda ordning på det här fluffiga jag har på huvudet som vissa kallar hår.

Over&out

// Ikea-landets arvinge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0