du&jag

Jag har vart lite lat den här veckan, lite blogg lat, men jag lovar att jag kommer när skolan är över bli väldigt duktig på att skriva här ;P

dag har vart en sån där dag jag inte kommer minnas om tio år eller om en månad eller imorgon men det har vart en skön dag. Fick en massa gjort i skolan och som inte de vore nog så plugga jag en massa när jag kom hems också.

Kunde ta halvfyra bussen hem, hel skönt, fast ungefär fem i halv fyra kom jag på att en glass vore himla gott.
Sagt och gjort jag styrde mina 46:or mot pressbyrån, mmmm magunum.
På väg ut, precis när jag slängt pappret från glassen kom jag på en ganska dum sak, bussen skulle ju gå jätte snart och där står jag med en magnum colombia, visst busschafförerna brukar inte bry sig, men bara tanken på att äta glass på 807:an fick mig att må illa, för alla vet ju hur det luktar på 807:an:
En frisk blandning av hundskit, gamal spya och blöt halm.

jaja det var bara att äta upp hela glassen det. efter världsrekord i brainfreeze kom så bussen.
även om glassen var uppäten så måddejag ändå illa :S kan rimboborna börja duscha kankse?

Ikväll har jag vart med min bästa kompis, han kollade på när jag spelade gitarr, vi kollade på talang 2007 tillsammans, han hjälpte mig att göra svenska uppgifterna, vi har alltid roligt tillsammans, Vad vore jag utan dig mina kära dator?
"Niklas, du är sorglig" :P


Kommentarer
Postat av: ingela

Hahaha, du styrde dina 46:or mot pressis, inte en tanke på att bussen skulle åka snart - är inte det lite typiskt niklas? :)Nej men seriöst 897 är den värsta bussen & ger alltid en förfärlig bussresan - ger traumatiska men för livet!

2007-05-26 @ 22:04:36
URL: http://dqfc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0