25 sånger om mig

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.





1. Hur mår du idag?
I'm Not In Love

2. Kommer du komma långt i livet?
Den Osynlige Mannen 

3. Hur ser dina vänner dig?
Supermassive Black Hole 

4. Kommer du gifta dig?
Kräm (Så Nära Får Ingen Gå) 

5. Vad är ditt livs themesong?
homeless 


6. Vad e ditt livshistoria?
Duett (Featuring Titiyo) 

7. Hur är skolan för dig?
Land Of Confusion 


8. Hur kan du komma framåt i livet?
Opportunities (Let's Make Lots)

9. Hur kommer imorgon vara?
dirty punk

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Move Your Ass 


11. Vad finns i lager för nästa vecka?
here comes the sun 

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Stoppa Mig Juni (Lilla Ego) 

13. Hur är det med ditt liv?
Same Old Song 


14. Vilken låt ska spelas på din begravning ?
tAdvertising Space 

15. Hur ser världen på dig?
What Goes Around 

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Saturday Night's Alright (For Fighting)

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Tell Her Tonight 


18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Silent Warrior 

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
When The Sun Goes Down 

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Nothing Else Matters 

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Beväpna Er 


22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
You're my heart your my soul 

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Whiskey In The Jar 

24. Vad är meningen med livet?
Summertime

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Stort liv


blev det verkligen så bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0