Norrland-Noll7- Äventyret kan börja

Nu är det nära.
I soffan är det kaos.
I källaren är det kaos.
Planeringen är kaos,
Men jag är lugn, hur lugn som helst.
haha nej okej jag har drabbats av resfeber.Ingen koll på allting, jag är rastlös och vill bara åkanu,nununu! men det är inte förrän imorgon kl 17 som äventyret börjar.

Idag var jag, calle och joanna på flygfyren och inhandlade diverse saker som kan behövas på vägen upp. ojojoj, jag har lovat mig själv att komma igång med träningen igen när jag kommer hem, och tro mig det kommer behövas! så myvket som vi har tänkt att vi ska äta på vägen upp!

Norrland-noll7,
Det är lite svårt att veta vad som kommer hända, men allt kommer filmas, fotograferas och skrivas ned så ni behöver inte vara oroliga, ni kommer få ta del av det stora äventyret!

det finns ju kanske några av er som kanske ändå känner er lite fundersamma på hur norrland egentligen ser ut(calle&joanna exempelvis ;P), därför tänkte jag att jag kan visa er med några bilder:
image5
Storuman/Avasund

image6
Storuman- utsikt över storumansjön


image7
Storuman/Avasund- Avasunds pitoreska bastu

image8
Gäddede - Kvällsfiske

image9
Storuman/Avasund
image10
Storuman/Avasund

image11
Stekenjokk

image12
Stekenjokk - sköna snödrivor i slutet på juni

image14
Stekenjokk- här ska vi tälta

image15
Stekenjokk- Litesuddigt men utsikt från en fjälltopp

image16
Stekenjokk/ Gaustafallet

Kommentarer
Postat av: veronica!

min vän! ska vi hålla hand vid storumansjön?

2007-06-18 @ 21:23:15
Postat av: Sara

kaaallt, nille :p

2007-06-19 @ 12:04:17
Postat av: Anonym

jag tycker allt det där ser hemskt mysigt ut faktiskt =)

2007-06-19 @ 18:51:20
URL: http://linnea07.blogg.se
Postat av: emelia

fina bilder ;D norrland är fint, du skriver fint. hälsningar skellefteåbo.

2007-08-04 @ 21:31:47
URL: http://tulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0