Nationaldag med jack&jones, pizza och Beck + någons kusin?

Idag kan ha varit en av de längsta dagarna på mycket mycket länge. Men vad gör det när solen skiner från en klarblå himmel över ett nationaldagsfirande Sverige?

Okej, nu kanske inte knätoffsar och flaggviftande var överrepresenterat just i Edsbro, men jag tycker att fira nationaldagen kan räcka med att njuta av det underbara land vi bor i och umgås med folk man tycker om. Just idag erbjöd Sverige sol och värme, och jag umgick med mina kära föräldrar + mormor =)

Började morgonen med frukost på balkongen, helmys. Sen blev det trimmning och klippning av hela trägårn. Måste ju vara fint på fredag!
Någonstans mitt i gräscuttandet kom någon Mona som visst var kusin med mamma fast hon hade en ny pojkvän sen åtta månader som hette kjalle, och kjalle hade visst varti tränare och tränat hockeykillar i rimbo för 15 årsen så jag kankse kände någon av dom.. blablablabla.. Någonstans på mitten slutade jag också att lyssna..

Sen sjutssade vi pappa till Arlanda, mormor följde med. Vi åkte till Arlandastad, handlade, jag gick och köpte en massa kläder på rekordtid! :D Imponerad!
Sen åkte vi hem, jag åkte till Knutby och köpte pizzor, mormor hade aldrig ätit en riktig pizza någongång påstod hon, och hon åt mer pizza än jag sett någon göra i hela mitt liv!

Senare kollade mamma och jag på nya Beckfilmen. Inte så värst spännde, men helt okej :)

Over&out
// Niklas

Kommentarer
Postat av: linnea

jag vill också ha en mormor som kan komma och fika med mig och mamma ;D
och du tog i lite för hårt där =( jag satt ju i timmar och lärde mig den låten utantill :O

2007-06-07 @ 15:24:28
URL: http://linnea07.blogg.se
Postat av: linnea

jag vill också ha en mormor som kan komma och fika med mig och mamma ;D
och du tog i lite för hårt där =( jag satt ju i timmar och lärde mig den låten utantill :O

2007-06-07 @ 15:24:30
URL: http://linnea07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0