In the space between

Peter skickade ett mms för någon timme sen.
"Hej bror min. Nu är det vi. Kramar från oss"
Han och Zara har förlovat sig! =D
Grattis!

Jag då vad har jag gjort idag?
Legat i sängenj och degat och kollat på film, faktikst inte så himla illa det heller. Idag hart det varit en sån där utfyllnadsdag. En dag som bara finns för att den ska finnas.
sånna dagar behövs.
Sen ikväll kom sandra förbi. Hon hade köpt en gitarr, så hon gjorde ett gott försök att lära mig spela.
Nu är det bara att öva och öva om jag ska uppnå ett av mina små mål för 2007.

// Niklas - Den tondöve trubaduren


Kommentarer
Postat av: Linnea

Övning ger färdighet niklas! : )

2007-06-30 @ 00:03:45
URL: http://linnea07.blogg.se
Postat av: Sa du Jesus?

aaaamen, gud vad kul och fint och allt! :)
skulle du ha tid över på måndag kväll så ska vi sitta några stycken och umgås på trädgården, bara ta det lugnt. så du vet ;D

2007-06-30 @ 20:22:51
URL: http://joannawahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0