F

Alltid där fanns din stora famn

Kärleksfull, trygg och så otroligt varm

 

Du gav tröst och glädje

Du gav kärlek, du gav stöd

Ja, alltid fanns du där

Det gör du fortfarande

 

Dina ögon var så djupa

Så himmelskt blå

Du fick mig alltid att förstå

 

Men du led en ständig kamp

Din livsgnista var så stark

Du bad mig nu

"Ta min hand"

Men jag var inte där

Nej, jag fanns inte där

 

En novemberkväll släcktes så ditt ljus

Din kamp var nu över

Du fick tillslut vila ut

Jag tror det är vad du behöver

 

Under min hand

Kände jag hur din värme försvann

Men i mig kommer den alltid att finnas kvar

 

I min tanke

I min själ

Där finns du nu


Niklas J 03-06-07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0