Dödgrävarhumor


Pelle och hans mamma var ute och gick på byn kyrkogård.
Efter en stund frågar Pelle:
- Mamma, varför står det bara på vissa gravar hur den begravde dog?
-Men Pelle lille det står väl inte på någon grav?
- Jo se på den där lilla skylten, "Sköts av Kyrkorådet"


Idag har jag planterat ungefär enmiljonsjundrafemtisjutussensjuhundrasjuttioåtta blommor.. Nästan.. okej men iallafall runt niohundra. Så lite stolt är jag allt! ;D
det är tur att jag får jobbamed Anders för han är hur schysst och roliga som helst, så det känns lite ttrist att han ska sluta.

Jag hjälpte precis min käre bror att boka en flybiljett, men fick ett sånt jäbkla skrattanfall så det gick knappt, jag vet inte när jag skrattade så mycket sist, det var skönt.

Dags att äta upp min rabarberpaj med jordugubbar bakad med smördegsbotten innan den värmt upp vaniljsåsen!

Blommor och bin är svårt att förstå,
tjiiiing tjinng och hej då!
// Niklas

Kommentarer
Postat av: Sara

USCH va dum du är :/ (A)

2007-06-12 @ 23:16:27
URL: http://croonprinsessans.blogg.se
Postat av: Linnea

jag har aldrig planterat en ända blomma i hela mitt liv. jo en gång planterade jag en ringblomma i skogen, den trampade jag sönder så det kom aldrig nån blomma. Men det är duktigt av dig :)och den där historien var faktiskt lite rolig. men. äsch, rabarberpaj med jordgubbar lät gott :)

2007-06-13 @ 20:32:49
URL: http://linnea07.blogg.se
Postat av: Linnea

jag vet inte :O han sa: "jag slängde den PÅ ditt skåp". visst tänkte jag. men väskan låg iallafall i mitt skåp. :P

2007-06-14 @ 10:43:32
URL: http://linnea07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0