"1-2-3 Hej, eehh va det inte nu?"

Dagens Eko klockan är 20:30,  igår lyckades Edsbro.blogg.se med den stora bedriften att få 18 unika besök, nytt personligt rekord!
"Det känns mycket bra, jag vill tacka min underbara familj för deras stöd samt mina vänner" Säger Niklas i ett pressmeddelande till TT.

Jag vill inte ha komentarer från er as som påstår er ha mer än det varje dag! ;D

Idag hade vi avslutningslunch (lite bilder går att se på Edsbro.bilddagboken.se , eller ja, inte så mycket bilder från lunchen kankse men jag åt ju så hann inte med det där med bilderna! ^^)

Ganska trevligt dock jäkligt varmt att kuta omkring i kostym hela långa dagen. helt okej mat lite väl lång väntan mellan fotografering och käk men sånt får man ta. Btw så var fotograferingen trevlig, lite svårt att veta när det där "Hej" skulle sägas men gick nog bra ändå.

Jag och Gurra tog vår sista morgonfika tillsammans, känns lite sorgligt men sånt är livet. sista skoldagen för denna gång, fast jag ska ju tillbaks den 22 augusti igen! :D SP- SP SPfyra!!!!

Får inte glömma, jag fick idag mitt första riktiga Jobb, ett vikariat som dödgrävare på Edsbrokyrka! :D Wooohoo!
Förutom högre lön tillkommer också jobbtelefon! :D

Har sovit hela kvällen och ska nog fortsätta med det! :P

Tjiing Tjiiing!
//Niklas

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det låter ändå ganksa trevligt att gå runt i kostym hela dagen, fast det var ju grymt varmt igår :)
hah, jag läste någon som beklagade sig över att det var hur jobbigt som helst att ta studenten för man blir anklagad som "arbetslös" och där har du ju det toppen, du kommer ju inte hamna inom den där folkmassan ;D
och, du är populärare än mig :O

2007-06-06 @ 19:55:30
URL: http://linnea07.blogg.se
Postat av: veronica!

Dödgrävare! Heavy vännen! ;) Hoppas du lever så att du gräver ner mig! fast då får du gräva i rimbo å de ska ja kräva!!! Då får vi ju lixom som en sista stund tillsammans:D puss puss snart e de fredag niklas!!!!!!!!!

2007-06-06 @ 21:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0