Årets julklapp "Airguitar hero"

Jag vet att jag ibland brukar vara lite seg med vissa saker. Fem minuter sen dit och glömda saker hit men i år tror jag att jag slagit någon form av rekord.

Som de flesta vet är det julafton idag, en väldigt trevlidag då man bara fgår runt och myser med en kopp glögg i ena handen och blodblåsor från nötknäpparen i den andra. Det som skiljer sig från vanliga julaftnar just idag är att jag inte börjat med julklapps inköpen ännu.. *Suck* Skulle jag kunna försöka ha lite framförhållning någon gång?

Till och med Jennas föräldrar hade vart så snälla ochköpt julklapp till mig, hur ska jag klara mig ur det här! Ångesten är total, jaghar legat sömnlös hela natten och jag har inte.. eller.. förlåt jag har sovit som en prins, jag har inte de minsta tecken på ångest..
Jag tror jag redan har ett nyårslöfte på gång.

Det kanske låter som jag är grön och kallas Grinchen men grejen är den att det här med julklappar har aldrig vart någon hit i vår släkt. De viktiga är att vara tillsammans *host* åretsfetaste klyscha*host* men det är faktikst så =)

Så God Jul till er alla, och ni tycker det saknas paket under granen frånmig så är det för jag köpt "Airguitar hero" God jul! :P

Kommentarer
Postat av: karin

GOD JUL på dig med Nille! :D

2007-12-24 @ 16:39:36
URL: http://ksandberg.blogg.se1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0